مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 12:222022-08-14سياسي

دروازه عاشقی| ایجاد شهرک های اربعین در مرز های شلمچه و چذابه


رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان گفت: باتوجه برگزاری اربعین حسینی در گرما شهرک اربعین در مرز های شلمچه و چذابه با هزینه شخصی موکب داران ساخته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، حجت الاسلام سیدمحمود موسوی رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به استقرار مواکب در 4 مبادی ورودی استان، اظهار کرد: باتوجه به اینکه اربعین حسینی تا سال های زیادی در گرما برگزار می شود در مرز های شلمچه و چذابه شهرک اربعین ساخته می شود.

وی با بیان اینکه عملیات این شهرک بیش از 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، گفت: این شهرک با هزینه شخصی موکب داران ساخته خواهد شد.

موسوی خاطرنشان کرد: به دلیل شرایط خاص آب و هوایی و همچنین برگزاری راهپیمایی اربعین حسینی پس از 2 سال وقفه امسال پذیرایی متفاوتی خواهیم داشت و آب های بسته بندی، شربت ها و نوشیدنی های خنک و غذا های متناسب با شرایط و با نظارت کارشناسان بهداشت در اختیار زائران قرار خواهد گرفت.

وی گفت: بیشتر مواکب در پایانه مرزی چذابه با استفاده از مصالح ساختمانی ساخته شده اند و مراحل اجرای آن ها به پایان رسیده و آمادگی دارند از زائران استقبال و پذیرایی کنند، تعدادی از آن ها در حال ساخت هستند و تعدادی دیگر تاکنون مراحل ساخت آن ها آغاز نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دروازه عاشقی| ایجاد شهرک های اربعین در مرز های شلمچه و چذابه

دروازه عاشقی| ایجاد شهرک های اربعین در مرز های شلمچه و چذابه